Faculteitsbestuur
Het Faculteitsbestuur is verantwoordelijk voor het dagelijks bestuur van de faculteit. Het bestuur bestaat uit vier medewerkers en één student-assessor. Ze worden ondersteund door een bestuurssecretaris.
Portefeuilleverdeling Faculteitsbestuur Archeologie
- Algemeen management, beleid en facultaire strategie
- Voorzitter faculteitsbestuur
- Leerstoelbeleid en loopbaanbeleid wetenschappelijk personeel
- Diversiteit en inclusiviteit
- Medezeggenschap
- Datamanagement (i.s.m. portefeuillehouder bedrijfsvoering)
- Graduate School Archaeology
- Integriteit en ethiek
- Stimuleringsmiddelen
- Algemene onderwijsbeleid en bestuur BA/MA/RMA/ Honoursonderwijs
- Kwaliteitszorg
- ICT en onderwijs (i.s.m. portefeuillehouder bedrijfsvoering)
- Werving en communicatie opleidingen ((i.s.m. portefeuillehouder bedrijfsvoering)
- Stimuleringsmiddelen
- Financiën
- HR-beleid
- Health, safety & environment (ARBO)
- Communicatie en marketing
- ICT
- Facilitaire diensten en gebouwen
- Managementinformatie
- Duurzaamheid
- Studentenzaken
- Studentvertegenwoordiging
- Coördinatie van bestuurlijke besluitvormingsprocessen
- Secretaris van het Faculteitsbestuur en het overleg met de departementsvoorzitters en de faculteitsraad
- Ontwikkelen en borgen van facultaire reglementen en procedures
- Coördinatie ontwikkeling en implementatie van het facultair strategisch plan
- Archiveren van bestuursbesluiten
Contact
Secretariële ondersteuning van de individuele bestuursleden
Jan Kolen, decaan
Yvonne Haring
Jan Pronk, bedrijfsvoering
Caroline Hagedoorn
Alex Geurds, vice-decaan
Contact
Amanda Henry
Contact