Universiteit Leiden

nl en

Servicepunt

Verantwoordelijkheid van de afdeling

Het Servicepunt is het eerste loket waar je als medewerker terecht kunt voor al je vragen over onder andere de afhandeling of betaling van je factuur of declaratie, VVV-kaarten, personele wijzigingen, het aanvragen van een werkgeversverklaring en vragen over je salaris. Niet alleen is het Servicepunt het gezicht van het ASSC, het is ook voor veel (nieuwe) medewerkers het startpunt voor vragen en het biedt een eerste kennismaking met de universiteit. 

Wat doet de afdeling?

Het Servicepunt beantwoordt vragen van medewerkers over financiële of personele administratieve zaken en helpt medewerkers zoveel mogelijk verder op weg. Daarnaast verbetert het Servicepunt continu de informatievoorziening over P&O en financiële aanvragen op de website en de helpdesk portal. 

Teams

Het Servicepunt bestaat uit drie teams:

Het Servicepunt Financieel is het eerste aanspreekpunt voor vragen over financiële administratie. Daarnaast verzorgt het team informatievoorziening op onder meer de website en de helpdesk portal (kennisitems). Je kan hier terecht met vragen over onder andere: 

  • Bestellingen
  • Inkomende- en uitgaande facturen
  • Kaszaken
  • Geschenkkaarten (VVV)
  • Declaraties
  • Overige financiële aangelegenheden

Het Servicepunt Personeel is het eerste aanspreekpunt voor de centrale HR administratie. Daarnaast verzorgt het team informatievoorziening op onder meer de website, de helpdesk portal (kennisitems) en een maandelijkse informatiesessie waar nieuwe medewerkers kunnen aanschuiven om wegwijs gemaakt te worden in systemen. Je kan hier terecht met vragen over onder andere: 

  • Personele regelingen (zoals verlof, salaris, keuzemodel arbeidsvoorwaarden)
  • Werkgeversverklaring
  • Diverse HR systemen

Team Customer Relations heeft een andere positie dan de twee Servicepunt frontoffices. Customer Relations adviseert en denkt mee de verschillende afdelingen en het management van het ASSC over klantgericht werken en communiceren. Customer Relations werkt veel projectmatig, zowel binnen als buiten het ASSC. Hierbij valt te denken aan werkzaamheden zoals: 

  • Nieuwsbrieven opstellen en versturen 
  • Producten- en dienstencatalogus opstellen 
  • Klantprofielen opstellen 
  • Communicatie advies
  • Ondersteunen en adviseren management bij organisatie- en strategievraagstukken

Heb je een vraag of een verzoek aan Customer Relations? Stuur dan een mail naar assc-nieuwsbrief@assc.leidenuniv.nl

Positie binnen de Universiteit

Het Servicepunt valt onder het Administratief Shared Service Centre (ASSC) en werkt nauw samen met de afdelingen binnen het ASSC (FSSC, PSSC, FB en DIA), de webredactie en de beleidsdirecties van HRM en Finance. 

Contact

Hoofd

Debby Venema-Bruinsma
tel. +31 71 527 2727

Servicepunt

Helpdesk portal (tegel ''Personele zaken'' en ''Financiële zaken'')

pssc-servicepunt@assc.leidenuniv.nl
fssc-servicepunt@assc.leidenuniv.nl

tel. +31 71 527 5555

Postadres

Postbus 9500
2300 RA Leiden

Bezoekadres

Rapenburg 70
2311 EZ Leiden
Routebeschrijving

Deze website maakt gebruik van cookies.  Meer informatie.