Universiteit Leiden

nl en

Afdeling Personeel

Verantwoordelijkheid van de afdeling

De afdeling Personeel is verantwoordelijk voor de uitvoering van de processen rondom personeels- en salarisadministratie en voor het afhandelen van vragen van leidinggevenden en medewerkers.

Wat doet de afdeling?

  • Verwerken van alle personele mutaties en uitvoering van administratieve processen op het vlak van instroom, doorstroom en uitstroom. 
  • Verwerken en uitbetalen van salarissen. 
  • Beantwoorden van binnenkomende vragen. 
  • Continuous monitoring en improvement van werkprocessen.

Teams

De afdeling Personeel bestaat uit drie teams: 

  • In- en uitstroom
  • Mutaties
  • Salarisadministratie en financiële arbeidsvoorwaarden

Positie binnen de Universiteit

De afdeling Personeel valt onder het Administratief Shared Service Centre en werkt nauw samen met de hoofden P&O, de HR-adviseurs binnen de faculteiten en eenheden en de beleidsdirectie HRM. 

Hoofd

Hennie van den Brink

tel. +31 (0)71 527 7199

Servicedesk

Servicepunt Personeel
Helpdesk portal (tegel ''Personele zaken'')

Postadres Postbus 9500
2300 RA Leiden 
Bezoekadres Rapenburg 70
2311 EZ Leiden

 

Deze website maakt gebruik van cookies.  Meer informatie.