Afdeling Financieel
Verantwoordelijkheid van de afdeling
De afdeling Financieel is verantwoordelijk voor de financieel-administratieve dienstverlening van de universiteit.
Wat doet de afdeling?
- Adequate verwerking van alle inkomende facturen en personeelsdeclaraties.
- Facturatie en kredietbewaking.
- Tijdige en volledige registratie van de inkomende en uitgaande geldstromen.
- Technische consolidatie van de jaarrekening, administratieve ondersteuning van de Planning & Control-cyclus, en het BTW-steunpunt.
- Adequate verwerking en uitbetaling van de salarissen.
Teams
De afdeling Financieel bestaat uit vier teams:
- Balans & Consolidatie
- Debiteuren
- Crediteuren
- Liquide Middelen
Positie binnen de universiteit
De afdeling Financieel valt onder het Administratief Shared Service Centre en werkt nauw samen met de controllers binnen de faculteiten en eenheden en de afdelingen FEZ en HRM.
Contact
Wnd. hoofd |
René Preenen tel. +31 (71) 527 5555 |
Servicedesk |
Servicepunt Financieel Helpdesk portal (tegel ''Financiële zaken'') |
Postadres |
Rapenburg 70 2311 EZ Leiden |
Bezoekadres |
Rapenburg 70 2312 EZ Leiden Routebeschrijving |
Factuuradres Universiteit Leiden
NB. Hierboven vindt u de adressen van de afdeling Financieel. Wilt u een factuur sturen aan de Universiteit Leiden? Gebruik onderstaand factuuradres/tenaamstelling voor een zo spoedig mogelijke betaling:
Universiteit Leiden
Bestuursbureau/bedrijfsvoering
t.a.v. Financieel Shared Service Centre (FSSC)
Rapenburg 70
2311 EZ Leiden
Hier leest u welke gegevens u verder op de factuur moet vermelden.