Universiteit Leiden

nl en

Studenteninformatie en -administratie

De afdeling Studenten Informatie en Administratie helpt studenten en medewerkers met vragen over inschrijving, collegegeld, toelating en immigratie. Binnen de afdeling zijn verschillende teams werkzaam die allemaal een bijdrage leveren om de (aspirant-)student zo goed mogelijk te begeleiden in het proces van aanmelding tot inschrijving. De Frontoffice Studentenzaken is het eerste aanspreekpunt voor (internationale) studenten en intermediairs voor vragen. De Studenten- en Financiële Administratie zorgen voor een gestroomlijnde manier van in- en uitschrijven van studenten en de financiële afhandeling gerelateerde (college)gelden en beurzen. Admissions Officers zijn verantwoordelijk voor de verwerking van alle toelatingsaanvragen (bachelor en master) van aankomende (internationale) studenten, terwijl de Immigration Officers zich richten op processen voor studenten van buiten de Europese Unie die studeren met een verblijfsvergunning voor studie.

Contact

Hoofd

Ranoe Sewrattan

Postadres

Universiteit Leiden 
SOZ  / SIA
Rapenburg 70
2311 EZ Leiden

Deze website maakt gebruik van cookies.  Meer informatie.