Universiteit Leiden

nl en

Customer Relations

De afdeling Customer Relations is verantwoordelijk voor de contacten met gebruikers en klanten van de ISSC-diensten. 

Servicemanagement

Servicemanagers onderhouden de contacten met onze klanten, sluiten SLA’s af en houden de Business Service Catalogus (BSC) actueel.

Communicatie

Communicatiemedewerkers zorgen voor de juiste communicatie over de diensten en projecten van het ISSC. Zij verzorgen ook de interne communicatie namens het ISSC.

Customer Support

Dit team biedt ICT-ondersteuning aan medewerkers en studenten. Het team bestaat uit de centrale helpdesk, de ICT-balies bij de faculteiten en werkplekondersteuning op locatie. 

Contact

Afdelingshoofd

Mark van Leeuwen
+31 71 527 6678

Postadres

Postbus 9512
2300 RA Leiden

Bezoekadres

Snellius 
Niels Bohrweg 1
2333 CA Leiden
Plan uw route

 

 

Deze website maakt gebruik van cookies.  Meer informatie.