Algemene (Inkoop)voorwaarden voor leveringen, diensten en IT-overeenkomsten
- Doelgroep
- Medewerkers
- Categorie
- Financiƫn en inkoop | ICT
- Type
- Regeling
- Organisatie
- Universiteit Leiden
Sluit u namens de Universiteit Leiden een overeenkomst? De Universiteit Leiden hanteert zoveel mogelijk de Rijksinkoopvoorwaarden bij het afsluiten van overeenkomsten. Voor overeenkomsten met betrekking tot vastgoed worden aanvullende voorwaarden gebruikt.
Voor het verkopen van zaken of diensten door de universiteit gelden de Algemene leveringsvoorwaarden. Voor sommige in het verleden tot stand gekomen overeenkomsten gelden de oude voorwaarden. Voor het correct toepassen van de algemene voorwaarden kunt u contact opnemen met Universitaire Inkoop Leiden of Juridische Zaken.
Advies
Neem voor advies contact op met Universitaire Inkoop Leiden of Juridische Zaken.
Voorwaarden vastgoed
- Uniforme administratieve voorwaarden voor de uitvoering van werken en van technische installatiewerken 2012
- De Nieuwe Regeling 2011, Rechtsverhouding opdrachtgever-architect, ingenieur en adviseur
Oude voorwaarden
- Algemene Rijksinkoopvoorwaarden 2018
- Algemene Rijksinkoopvoorwaarden 2016
- Algemene Rijksvoorwaarden voor het verstrekken van opdrachten tot het verrichten van diensten 2016
- Algemene Rijksvoorwaarden bij IT-overeenkomsten 2016
- Algemene Rijksinkoopvoorwaarden 2014
- Algemene Rijksvoorwaarden voor het verstrekken van opdrachten tot het verrichten van diensten 2014
- Algemene Rijksvoorwaarden bij IT-overeenkomsten 2014
- Algemene Inkoopvoorwaarden Universiteit Leiden 2007